تیم فوتبال گهر دورود
تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

محمد پروين پس از تساوي يک بر يک برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: به غير از سال آخر حضورم در پرسپوليس در بقيه زمان‌ها بد نبودم. 6 سال براي اين تيم بازي کردم و دوست داشتم مجاني براي پرسپوليس به ميدان بروم. آرزوي قلبي من قهرماني پرسپوليس است زيرا من پسر پروين هستم.

وي ادامه داد: مقابل پرسپوليس انگيزه زيادي داشتم که گلزني کنم و گل هم زدم و همه مردم آن گل را ديدند. گل من را به جز داور همه ديدند. اميدوارم بگويند شوتي که من زدم گل شده است.

پروين با اشاره به نداشتن ورزشگاه در دورود گفت: اگر گهر ورزشگاه داشت به بعضي تيم‌ها سه تا سه تا گل مي‌زديم اما اين هم از بدشانسي ما است که گهر ورزشگاه اختصاصي ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,پرسپولیس,اخبار گهر, هواداران گهر, توسط محسن